fredag 25 mars 2011

Freeeetag...

Åh, det är fredag! Jag älska´rt =) Idag är en bra dag...

Jag börjar jobba vid halv fyra. Då ska vi göra mys för mina godingar. Vi ska göra våfflor och spela bingo, hihi! Med en riktig Bingo kula som man snurrar på, haha! Vad kul man kan ha det.

Jag väntar på: Min Marc Jacobs parfym och vååår!!

Lyssnar på: Barbra Streisand med Duck Sause & drömmer mig tillbaka till dansstegen som togs till den låten i Thailand =)

Blir fundersam av: Reklamen "Retardex" som går på tv.n, hur f**n kan man välja ett sånt namn? Retards!

Blir glad av : Mina nya blommor hemma, Nytvättade fönster, Emma kommer hem i helgen! Imorgon får jag träffa mina fina vänner och dansa dansa!!

Centrera

Fina Emma & jag på Melissa Horn koserten, när det spöregnade!


Flickorna är festival laddade!!

Min Åsa och jag på Emma & Annichas loge!

Inga kommentarer: