söndag 3 mars 2013

Skön helg...

Åh, vi har haft det så skönt. I fredags åt jag & Pärlan lunch på Via...sen kom Kjellemannen & vi skulle ha fredagsmys, Alicia somnade innan favvo programmet Gladiatorerna... Jag somnade vid senast halv tio!


Sen vaknade jag 05.30 i lördags & de andra sov. Var ute en långpromenix med Bosse. Så tyst & skönt det var :)





Sen fixade jag frulle till sjusovarna...vill gärna göra lite extra mysigt under helgerna.


Efteråt var vi på loppis, fyndade lite som vanligt :) sen hämtade vi soffa & fåtölj i Jkpg. Åh, det kommer bli så fint med dem i lägenheten :))



Så här underhållande var Melodifestivalen, Pärlan somnade, Kjell var ute med Bossis & jag satt och läste om länder. Älskar Geografi :))

På söndag morgonen blev det melon shake a'la Thailand... Försökte iaf :)


Slötittande på Vasaloppet, Pärlan varit på kalas & vi tog en promenad runt sjön. Sen var det middag hemma hos svärföräldrarna. En riktigt skön & lugn helg. Imorgon är det frisören som gäller. Jobbar inte först på onsdag, tänk vilken lyx :))

- Posted by Jasmin from iPhone

Inga kommentarer: