torsdag 25 november 2010

Julklapp till mig! =)

Nu har jag äntligen gått å köpt något som jag velat ha länge länge...




Visst hade man kunnat köpa den innan, men man vill ju lägga pengarna på så mycket annat också ;) Men nu har jag en Sony A390 i min ägo.
Igår kväll hoppade vi över träningen och åkte och busade i simhallen och fikade istället.
Idag har jag och Pärlan varit lediga, har inhandlat diverse julblommor och piffat lite här hemma. Fick åka land och rike runt för att hitta DE RÄTTA adventsljusen. Men den som söker finner. För övrigt så har Pärlan inte gjort nåt annat än att prata, sjunga, nynna, gnällt, allmänt låtit hela dagen!!! Jag har skavsår! Men nu e det jobb hela helgen...
Och just det, köpte en asgrym/ful Uggla på Second Hand. Jag vet inte, men jag var bara tvungen att ha den! Bild på den kommer ;) Haha!

Inga kommentarer: