onsdag 28 april 2010

Beach 2010...haha!!

Njaaa...inte direkt ;) eller?


I senaste numret av Topp Hälsa så får man med en DVD med övningar som Paolo Roberto visar! Man ska träna i en kvart? Ah, eller hur tänkte jag...men jag säger det att fy tusan vilken träningsvärk jag hade i början och denna träning är perfekt för mig.

1. Jag kan göra det hemma
2. Det gäller endast en kvart! =)
3. Jag och Pärlan har roligt när vi gör det!

OCH...vi gör det ordentligt. Alla träningskläder ska på för denna kvart! Pärlan är så söt i sin lilla dansklänning med skor å allt!

Glam: Vi mår bra! Det är skönt! Vi har energi =)

Damm: hmm, ja, det är väl påklädningen hemma innan jobb/dagis, man får räkna med 20 min! Nu har nämligen Pärlan börja bestämma, hon får ett Psykbryt att hon inte får använda sina vita Converse på dagis.

Inga kommentarer: