måndag 29 mars 2010

Jag kan inte viska mer...

Låt mig hitta den väg, den väg som passar mig. Ge mig en GPS, en karta
hjälper också till, även om jag inte vill sitta still. Men....
Jag sitter och ler, sjunger mina visor och drömmer bort. Kanske bakom nästa
krön väntar allt. Allt det där som gör mig hel...

En sommarstuga kanske? Ja, det vill jag ha. Jag vill plantera blommor, tända lyktor på min lilla altan, se Pärlan springa naken på gräsmattan och känna solens strålar, Sitta med att glas rött vin och blicka över månskenet som speglas i vattnet, Jag är mätt, för jag har precis ätit grillad mat! När det blir kyligt tänder jag min lilla brasa i öppna spisen och på morgonen vaknar jag av doftande Syrén & tar på mig i min morgonrock, som luktar sköljmedel och insveper livet med en kopp kaffe. Vid min stuga skiner alltid solen !

Glam: Jag fick ett par örhängen av Emma, som tack för lånet av väskan. Tyckte jag var gulligt!
Damm: Känner mig som 2:a sortering...och trött på White trash! Vad e grejen liksom?

Inga kommentarer: